- Informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kancelaria Adwokacka Adwokat Jakub Ambicki, ul. Gajowa 72/4, 50-520 Wrocław, e-mail: kancelaria@adwokat-ambicki.pl.
- Pani/Pana dane będą przetwarzana wyłącznie w celu zawarcia umowy o świadczenie usług pomocy prawnej oraz jej realizacji.
- Przetwarzane dane osobowe obejmują wszelkie udostępnione przez Panią/Pana w kontakcie z Kancelarią dane takie jak przede wszystkim: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
- Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny dla prawidłowego wykonania umowy, nie dłużej jednak niż do przedawnienia dochodzenia roszczenia lub zatarcia skazania.
- Informuję, że w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych w celu wskazanym powyżej. Ponadto, przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania, żądania usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Informuję także, że w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, z tym, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano zgodnie z prawem, przed jej wycofaniem.
- Oświadczam, że Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazywane wyłącznie prawnikom, na których przepisy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy – tylko w celu umożliwienia zastępstwa adwokata prowadzącego sprawę Pani/Pana lub pracownikom kancelarii, którym powierzono pisemnie przetwarzanie danych osobowych i którzy ponoszą odpowiedzialność za naruszenie zasad przetwarzania. Ponadto, Pana/Pani dane mogą być udostępniane podwykonawcom Kancelarii, takim jak np.: podmiotom prowadzącym działalność pocztową czy kurierską, dostawcom usług teleinformatycznych, podmiotom zapewniającym działanie narzędzi informatycznych, biurom rachunkowym, bankom, a także wszelkim podmiotom, organom i urzędom w zakresie niezbędnym do zrealizowania usługi pomocy prawnej.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do nawiązania kontaktu z Kancelarią oraz zlecenia jej usługi.